Executive日記——聯合國兒童基金會 出版紀念冊慶35周年

聯合國兒童基金香港委員會(UNICEF HK)成立三十五年啦!為感謝UNICEF HK嘅的三十五位幕後英雄,UNICEF HK除咗向佢哋頒發感謝狀,仲推出咗紀念書冊。
UNICEF HK推出咗《獻給兒童的三十五道彩虹》周年紀念書冊,收錄咗三十五位來自香港不同背景嘅幕後英雄至誠動人嘅故事,其中從年僅九歲的捐助者,到係UNICEF HK工作逾三十年嘅員工,令人好感動。陳晴話呢三十五位幕後英雄,同一眾支持者就像彩虹一樣,為有需要嘅兒童的生命帶來了色彩和希望。
  UNICEF HK榮譽顧問唐英年、中聯辦青年工作部部長張志華、中國外交部駐港特派員公署國際組織部主任王琪同UNICEF HK主席陳晴一同喺M+主持周年慶典同紀念書冊嘅發佈典禮,張志華讚揚UNICEF HK成立三十五年來,創辦各種符合青少年特點嘅慈善活動,及兒童權益倡導等嘅工作,一方面支持香港本地發展,亦支持聯合國兒童基金會一百九十多個國家及地區的兒童慈善發展,希望UNICEF HK能充份發揮國際機構嘅優勢,多渠道全方位推動青少年發展及慈善項目。
Kelly Chu

 
更多文章