Executive日記|首推專題網站 世界級攝製隊製影片 太古夥國家地理 捕捉港海洋美態

提倡環保,唔可以得個講字,要行動起來。Kelly樂見太古集團推出香港海洋為生態嘅專題網站,仲由國家地理嘅世界級攝製隊製作多條短片,俾公眾欣賞本港美麗嘅海洋世界,大企業出錢出力又有心推廣環保意識,真係抵讚。

太古集團慈善信託基金嘅「信望未來」計劃,同國家地理National Geographic Creative Works合作,推出「守護海洋」項目,首次推出以香港海洋為生態的專題網站,分享有關本地紅樹林、海洋保護區和海洋生態系統等小知識。小妹睇過啲短片,好驚訝原來香港水域有咁美麗嘅生態,令我加深對香港海洋生物多樣性嘅了解,提高咗海洋保育意識。專題網站和短片只是項目的頭炮,太古基金「信望未來」計劃明年進一步與國家地理合作,包括於四月份舉辦青少年攝影營,在國家地理頻道探險家帶領下,透過鏡頭捕捉香港海洋的美態。

「守護海洋」詳情,請瀏覽: https://www.nationalgeographic.com/oceans-tomorrow
Kelly Chu
更多文章