KellyChu - 送寶衛美除菌消毒噴液 屋企有小朋友毛孩最啱用|Executive日記

近排疫情緩和咗,不過Kelly提醒大家唔好過於鬆懈!Kelly每逢出完街就用PYRAMID(R)PhD寶衛美除菌消毒噴液,嚟消毒全身同消毒隨身物品,避免帶病毒返屋企。佢通過歐盟EN14476消毒液測試同多項抗菌消毒測試,證實30秒內就可以殺滅99.99%細菌及病毒,除咗可殺滅新型冠狀病毒,仲有分枝桿菌、芽孢菌、孢子、真菌同其他冠狀病毒都可以對付到,可以全面消毒屋企每一個角落。

佢成份係微酸性純次氯酸水,酸鹼值介乎5.0至6.5之間好溫和,長期使用對皮膚都唔會造成傷害!仲要不含酒精同埋濃度符合日本JP食品級安全標準,唔怕小朋友同毛孩周圍摸唔小心誤食,就連濕疹人士都用得!Kelly仲知道佢係香港製造有晒信心保證!O依家係星購JETBUY App玩遊戲,更有機會贏得寶衛美除菌消毒噴液350ml(價值︰ $138,名額211個),快啲掃QR code叫埋朋友一齊去星購JETBUY玩遊戲啦!
Kelly Chu ■星購JETBUY玩遊戲!
■星購JETBUY玩遊戲!
更多文章