KellyChu - 神曲始祖羅哲琛司棋姐鄭融又唱又跳 東鐵過海MV 充滿活力好洗腦|Executive日記

東鐵線過海段星期日通車啦,Kelly好期待,之後過海又多一個選擇!港鐵為咗慶賀通車,推出宣傳MV《東鐵過海真的很興奮》,邀請咗「屯馬開通真的很興奮」神曲始祖羅哲琛同司棋姐、鄭融等名人拍攝,佢哋又唱又跳,充滿活力,好洗腦,小妹噚日狂Loop又狂Loop!

首歌以曾經係港人熱話嘅「屯馬開通真的很興奮」原曲《綠袖子》為主旋律,重新編製並運用貼地潮語,唱出東鐵線過海段通車後嘅便利。大家細心少少,會留意到MV以多個東鐵線車站為佈景,巧妙把各站特點與不同嘅演出角色構成連繫,帶出東鐵線過海段通車後,令成個鐵路網絡覆蓋更廣、連接更強嘅訊息。

今次MV邀請咗多個名人參與,包括奧運選手謝影雪、藝人李司棋、楊偲泳、歌手鄭融、電視節目主持「肥腸」,仲有網絡紅人雞丁。不過,講到MV嘅彩蛋,點少得忠實鐵路迷「羅生」呢?佢再次穿上招牌紅色T-Shirt、牛仔褲及運動背包,以熟悉聲線、經典畫面興奮唱賀通車,成個畫面充滿喜感。有興趣嘅朋友,記得去港鐵社交平台聽下,包你聽完真的很興奮!
Kelly Chu
更多文章