KellyChu - 蛇王視嚴重性 一般收警告信|Executive日記

昨日網上流傳一張相片,懷疑是有線電視新聞部的已婚高層在工作時間外出「蛇王」,喺天星渡輪上與一名女子擁抱。資深人力顧問周綺萍話,員工蛇王,視乎嚴重性,僱主一般發警告信。

周綺萍話,員工「返工有時去吓銀行,搞吓私人嘢」時有發生,故公司知道僱員蛇王,會視乎其嚴重程度,聽取涉事僱員解釋後,一般只會發警告信處理,不會即時解僱。佢又話,當員工被發現偷竊、洩露公司機密,是可以即時解僱。至於其他行為,須按個別情況處理,「如果你有知名度、影響力,然後做咗啲咁樣(親暱)行為,咁樣算是負面」,公司會評估涉事員工行為,對公司的損害性有多大,然後再作出下一步行動。據悉,男主角許方輝暫時休假中。

另外,有謠傳指,相中女主角為有線新聞嘅主播廖XX,一眾網民嘩然。事後有傳媒聯絡上廖XX,佢一口否認自己係相中女事主,自己亦有男朋友,不可能與有婦之夫扯上關係。
Kelly Chu
更多文章