KellyChu - 開通fb同IG 率先介紹紀律部隊「兄弟姊妹」 鄧炳強「無我」 好錫下屬|Executive日記

保安局局長鄧炳強開咗fb同IG啦!短短幾日,吸引二千幾人follow,仲勁過好多KOL。身為各紀律部隊之首,鄧炳強開首幾個post,都係「無我」嘅,只係講佢嘅「兄弟姊妹」——各紀律部隊嘅工作,呢個上司真係好關心下屬。

鄧炳強第一個post,係介紹政府飛行服務隊,「香港以南一千三百海里嘅大部份南中國海,有任何搜救行動需要佢哋,佢哋就會立即出動」;介紹民安隊,鄧Sir話:「好多大型活動舉辦嘅時候,佢哋負責安排人流維持秩序,有時仲會見到佢哋巡邏郊野公園,保障行山人士嘅安全」;講到消防,就話:「出入火場,解救被困嘅人,甚至拯救動物,都係佢哋嘅使命」。

至於介紹警隊,鄧Sir話:「交通安全、人命同財產安全,甚至全香港嘅安全,都係由佢哋負責」;懲教署方面,鄧Sir都語重心長咁話:「出咗去,唔好再返嚟,係佢哋關懷人士嘅希望」;講到入境處,「佢哋同香港人一齊經歷每一個重要嘅時刻,誕生及共諧連理都與你同在。」;醫療輔助隊方面,「佢哋喺緊急事故同大型活動嘅時候,會為市民提供輔助醫療服務,對於急救、撤離傷者同埋管理應急醫療中心零舍在行」;談到海關嘅工作,「每一次破案,佢哋都會檢獲好多嘢,有時係私煙,有時係電子產品,連動物同食物都有。」

介紹完自己嘅下屬,鄧局長先出關於自己嘅post,話「日後我將會喺社交平台,同大家分享生活同工作動態,亦會睇你哋嘅留言⋯⋯」大家有乜意見,咁就直接「射俾」局長啦。
Kelly Chu
更多文章