KellyChu - 「冠南華」拆霓虹招牌市民不捨打卡留念|Executive日記

香港的舊式霓虹招牌逐漸被拆除或取締。繼「大都酒店」後,立足油麻地嘅百年裙褂老字號「冠南華」也被勒令清拆兩面霓虹招牌。據Kelly所知,「冠南華」兩面招牌違反咗《建築物條例》中招牌嘅位置及尺寸的規定,當中說明招牌不得伸越主建築界線四點二米以上或街道中間線,故被政府發出「拆牌令」。

「冠南華」於其facebook及IG專頁發文指,本來昨午開始清拆招牌,但因天氣問題及安全緣故,延至今日搭棚,故將招牌關燈時間延至昨晚十一時,公司店面則於晚上九時落閘;公司分享多張以往市民拍攝此兩面招牌嘅相片,同大家懷緬昔日五光十色嘅街道。不少網民大感不捨,連忙到場拍照留念,同時感慨「香港愈嚟愈唔似香港」、「招牌燈光令人懷念」。不過,舊嘅去咗,新嘅會來,寶華霓虹光管公司宣佈,「冠南華」請咗佢哋製作新嘅霓虹光管招牌,小妹好期待!
Kelly Chu
更多文章