KellyChu - 中秋捐血成功者可獲贈月餅|Executive日記

中秋佳節來了,係家人共敍天倫嘅日子,但大家沉浸在幸福感當中,也要心繫有需要救助嘅人。香港紅十字會輸血服務中心就呼籲市民,喺中秋佳節與親朋好友一同踴躍捐血救人。中心舉例,話臨近中秋節,梁氏三姊妹以「梁氏開心大家庭」名義,三代同堂預約於施彭年紀念總部捐血站一齊捐血,其中七十八歲嘅梁婆婆係一位O負型血捐血者,屬罕見血型,每一千人大約只有七人有,佢年輕時就深明捐血救人嘅重要性,直到「榮休」告別捐血行列,共捐血三十六次。中心為感謝梁婆婆嘅熱忱及多付出,送上一張精心製作、貼上以往負型血捐血者專屬紀念水晶嘅證書,以作表揚。與中心一同構思呢個驚喜嘅三妹感動地分享:「我哋深信生命影響生命。媽媽以行動感染我哋捐血,我哋又感染丈夫、孩子一同捐血,一代傳一代。希望捐血能成為我哋家族嘅一份堅持、一份傳承!」梁氏一家三代人至今捐血逾二百包。Kelly真係畀個大like。

為咗答謝市民支持,亦適逢捐血服務七十周年,中心為捐血者製作咗「捐得是福」月餅,凡於九月八日至十二日期間喺捐血站、捐血車及流動捐血點成功捐血,即可獲贈一個。
Kelly Chu
更多文章