KellyChu - 「中共二十大」專題 星島集團推系列報道|Executive日記


讀懂今日中國,必先讀懂中國共產黨。五年一度嘅中國政壇大事—中國共產黨第二十次全會代表大會將於十月十六日喺北京拉開帷幕。香港各界人士都關注。如果大家想係召開前了解多啲,Kelly推介大家留意星島新聞集團旗下嘅報刊和新媒體,由明天起會推出嘅「中共二十大」專題,以不同主題,一直持續至二十大正式召開。
喺國際風起雲嘅當下,呢次全球最大執政黨嘅「換屆大會」,將會選出新一屆中共領導層,並會闡述未來施政方向,不但對中國今後五年甚至更長時間嘅發展有深遠影響,亦與環球經濟、國際外交等息息相關。

星島新聞集團旗下報刊,包括《星島日報》、《頭條日報》、《英文虎報》、《東周刊》及新媒體等,將於本月十六日起,提前一個月推出二十大系列專題報道。北京、香港的記者將連線報道,通過採訪權威專家,京城現場觀察,前瞻二十大嘅各個看點,包括人事安排、政策解構等等。

星島集團駐京記者屆時會現場直擊大會。星島頭條APP及星島網將為廣大讀者作即時報道,利用視像、圖文緊貼二十大動態,配以詳細的資料介紹、專業全面的解讀,令讀者了解黨情國情,洞悉先機。大家要留意啦!
Kelly Chu
更多文章