KellyChu - 俄藝術家:新牆好快準備好 貓屋無「前路」 作者推新作|Executive日記

大帽山打卡聖地「貓屋」因地勢陡峭,前往嘅通道日前畀地政總署用膠帶圍封。不過Kelly就發現,原來「貓屋」噴漆作者、俄羅斯藝術家Vladimir一直緊貼時事,知道「貓屋」通道被封嘅事,形容係「壞消息」,不過就喺Instagram宣佈一則好消息:好快就有新嘅貓咪作品面世,但就要先賣個關子,等佢畫完咗先話畀大家知地址喺邊。

Vladimir係IG用英文發動態話:「各位朋友,有一則壞消息,有人封閉咗通往《盒子裏嘅貓》嘅道路」;但同時亦有好消息,因為佢畫緊另一幅貓咪噴漆作品:「好消息,新牆好快準備好」、「PS:等我完成之後,就會同大家分享地址」。Vladimir仲上傳咗兩張相,顯示佢畫開嘅全新作品。

Vladimir仲喺IG上載影片,分享之前畫大帽山「貓屋」嘅經歷,只見佢選好所需嘅噴漆之後,就開始行上大帽山,之後就喺位處大帽山約八百七十米高嘅荒廢小石屋牆身上,日以繼夜咁創作。最終一間破舊小屋,搖身一變成為觸動心靈嘅「貓屋」。
Kelly Chu ■大帽山打卡聖地「貓屋」,前往通道已被當局封閉。
■大帽山打卡聖地「貓屋」,前往通道已被當局封閉。
更多文章