KellyChu - 逾500員工及善長出席 麥當勞籃球賽難忘星光一夜|Executive日記

暌違二十年,由麥當勞協辦嘅《903 AllStar籃球賽》上周五強勢回歸!由本地人氣男團MIRROR與ERROR、一眾紅歌手、商業電台903 DJ同麥當勞青年籃球隊等,喺亞洲國際博覽館上演精采嘅籃球比賽。麥當勞邀請咗五百多名員工、善長一齊參與,開心共度一天。

麥當勞行政總裁黎韋詩話:「為感謝團隊一直麥麥耕耘,香港麥當勞特意安排超過五百名員工,加上商業夥伴及早前於透過麥當勞App捐款予香港麥當勞叔叔之家慈善基金嘅善長,一同參與呢次專享活動為 『籃神』們吶喊歡呼。同事們一起感受現場熾熱氣氛,並為一眾籃球猛將歡呼打氣,享受一個難忘嘅晚上。未來我哋會繼續為McFamily帶來獨特嘅員工體驗,培養團隊精神,讓大家感受到機會盡在麥當勞。」

香港麥當勞派出五位來自不同部門嘅同事組成麥當勞青年籃球隊,與MIRROR成員姜濤、Ian(陳卓賢)、Stanley (邱士縉) 等的All Star聯隊進行《3人籃球表演賽》。

麥當勞青年籃球隊隊員喺公餘時間不忘練習,喺球場上亦發揮出McFamily之間嘅團隊精神。

麥當勞籃球隊代表之一Arthur Chan話:「與同事組隊並且與明星隊對壘是個前所未有嘅體驗,慶幸的是公司及同事給予我哋很大支持,我哋喺籃球場內完全感受到佢哋為我哋嘅熱烈打氣同支持,好難忘嘅體驗。」
Kelly Chu

 
更多文章