KellyChu - 香港中廚協會十八周年會慶 名廚KOL齊賀復常|Executive日記

社會陸續復常,大型聚會復辦。香港中廚協會日前就復辦周年會慶,全港名廚雲集,星光熠熠,唔止個個好似明星咁受歡迎,仲有嘅係,佢哋不少人都摘咗米芝連星星,真係好閃呀!

Kelly好開心有份參與呢次大廚界嘅盛事,筵開二十二席,名廚、食材供應商等相關行業代表聚首一堂,場面熱鬧。小妹見到文華東方酒店中菜廳主廚黃永強,即刻約去文華廳,要食佢嘅新創作「松茸戈渣」,其他一眾食評家同KOL同佢好friend,爭住合照留念。Kelly又見到以創添好運而成名嘅大廚培哥,又好想食佢嘅精美點心。

呢次中廚協會十八周年會慶假帝京酒店舉行,大批大廚在座,餸菜當然不能馬虎,第一道就係「風生水起金豬齊撈起」,賓客一起舉筷把沙律同燒乳豬撈起,大家舉杯祝香港復常,祝身體健康。
Kelly Chu ■大廚與食家聚首一堂,場面熱鬧。
■大廚與食家聚首一堂,場面熱鬧。
更多文章