KellyChu - 張寶華憶前國家主席江澤民名金句|Executive日記

前國家主席江澤民離世,佢最為人記得嘅新聞,包括喺二○○○年當面訓斥時任記者張寶華(Sharon)嘅提問「too simple, sometimes naive」(太簡單,有時好幼稚)。Sharon昨喺社交平台形容係「世紀金句」,亦指年輕人要永遠保持「年輕及簡單」。

Sharon憶述江澤民當時爆「世紀金句」:「你們問來問去的問題,就是too simple , Sometimes naive!」、「你們記者就是too young⋯⋯要提高自己嘅知識水平呀⋯⋯識唔識得呀!」

佢話二十二年過去,「受訓」嘅記者沒忘記呢啲語重心長嘅提醒,二十二年繼續保持「simple同naive」呢個赤子之心。而江嘅金句適合所有年輕人共勉之!不論前面順境逆境,永遠「stay young , stay simple 」!
Kelly Chu
更多文章