KellyChu - 禁毒資訊天地翻新重開  鄧炳強率先試玩互動遊戲|Executive日記

賽馬會禁毒資訊天地翻新後,周一起重新對公眾開放。保安局長鄧炳強就親自拍片宣傳,呼籲大家入場參觀。佢仲親身玩咗四個互動遊戲,期間同毒品扯大纜時,雖然「戰敗」,但都不忘呼籲:「原來掂咗毒品,點都係輸嘅」。

為豐富到訪人士嘅體驗,翻新後嘅禁毒資訊天地增設多項互動多媒體設施同裝置,鄧局長就率先為大家體驗下。佢先玩咗「『毒白』逐格睇」,裝置顯示,吸毒的其中一個原因是「型囉」,局長就話:「有型?吸毒絕對唔型」;跟住佢就試玩四個互動遊戲,其中玩到「樂活智道互動遊戲」嗰陣,佢開心幽默咁話:「咦,有驚喜喔,可以同牛下女車神(李慧詩)踩單車!」;而玩「逃出魔爪」同毒品扯大纜時,局長竟然「戰敗」,但不忘強調:「原來掂咗毒品,點都係輸嘅」。最後局長叮囑大家:「記住,一齊企硬,唔take嘢!」

禁毒資訊天地坐落金鐘道政府合署低座頂層,由香港賽馬會慈善信託基金捐助興建,○四年啟用,係香港首個以禁毒教育為主題的常設資訊及資源中心。禁毒資訊天地二一年二月暫停開放,進行大規模翻新工程,翻新後以「破繭而出」為設計主題,象徵着蛻變同轉化。
Kelly Chu
更多文章