KellyChu - 創新求變 專業不變 星島85周年 開創新時代|Executive日記

多年來,星島新聞集團一直見證時代變遷,同香港人共同成長。星島新聞集團今年踏入八十五周年,將秉持「創新求變,專業不變」嘅精神,領跑新時代,繼續邁步向前;而為慶祝星島八十五周年大日子,二○二三年將會舉行一連串慶祝活動,其中包括二月舉行嘅「星島85周年主題展覽」,屆時將展出別具歷史價值嘅《星島日報》及印刷展品。此外,星島旗下資訊平台亦進行內容大革新,其中早前強勢推出嘅星島頭條網,以全新定位再出發,不但大大加強即時新聞、財經地產、娛樂熱話、親子教育、健康飲食及大灣區資訊等熱門內容,想知道更多關於星島八十五周年嘅資訊,咁就要下載星島頭條App及瀏覽星島頭條網喇!
Kelly Chu■立即下載星島頭條App。
■立即下載星島頭條App。
■星島頭條網 一Click即睇 。
■星島頭條網 一Click即睇 。
更多文章