KellyChu - 洛杉磯驚現「紅的」 網民笑問「過唔過海?」|Executive日記

美國洛杉磯唐人街日前有一架紅色豐田Comfort房車出沒,後車門白字寫着「的士TAXI」,而且無論車頂燈、收費機,都同香港「紅的」一模一樣,吸引唔少途人注視。Kelly初時睇都搲晒頭,唔通「紅的」依家可以開到去北美洲咁犀利?

原來,呢部「紅的」屬於一個叫Joe Wu嘅港人。佢喺facebook解釋話,雖然已經移居美國幾年,但仲好鍾意香港文化,於是去年喺日本買入一架豐田Crown Comfort,運到美國改裝,最終變成依家嘅「紅的」樣,可以開出嚟賀年。不過,要將一架原裝白色豐田Comfort改成似模似樣嘅「紅的」,一啲都唔容易。之前阿Joe就要上網求助,搵各種的士的配件,例如貼紙、出租標誌、車頂燈、收費機等,花費一番功夫,先改裝成功。

成事之後,阿Joe就開住「紅的」到加州Monterey公園嘅「香港茶餐廳(Hong Kong Café)」影相留念;新年期間,又開到洛杉磯唐人街賀年。唔少人見到都大讚部「紅的」「好有型」,仲有網民講笑咁話:「過唔過海?」
Kelly Chu
更多文章