KellyChu - 維港巨型LED心意卡甜蜜登場 向伴侶展現1分鐘愛的宣言|Executive日記

仲有唔夠半個月就係情人節喇!信和集團旗下8個商場就特別推出「Love in the City」活動,期間尖沙咀中心同帝國中心外牆會化身成4,000平方米嘅巨型LED心意卡,S⁺ REWARDS會員只要憑指定點數登記,或Sino Club特選會員經指定活動連結登記,就有機會喺浪漫嘅情人節晚上,透過巨型LED幕牆「藉着維港說愛你」,真係sweet到好似愛情劇咁!

信和同Kelly講,即日起至2月7日,S⁺ REWARDS會員只需以50點數換領活動,就可以喺「I Love You」、「Marry Me」、「Happy Valentine's Day」、「有了你多麼美好」及「只想約會到八千歲」中挑選心意字句,然後填寫上、下款等資料,就有機會喺2月14號情人節嗰晚,透過4,000平方米巨型LED心意卡幕牆展現1分鐘愛的宣言! 而Sino Club特選會員就會收到電郵邀請,經指定活動連結登記,亦有機會參加活動!

同時,大會會為呢個重要時刻影相留念,並喺14個工作日內,電郵專屬嘅幕牆照片,等情侶可以隨時重溫呢個1分鐘浪漫時刻。
Kelly Chu
更多文章