KellyChu - 旺角有女「賣身葬父」 30萬包認祖歸宗|Executive日記

古裝劇Kelly睇得多,劇情竟然喺現實上演!旺角亞皆老街對開街頭,周一上午有一名穿著碎花長裙嘅女子流連,佢身旁放咗一塊紙牌,寫住「認祖歸宗、家財萬貫、認鬼歸西、人去樓空、賣身葬父」簡體字,仲用iPad展示一張男子相片,向途人開價30萬葬父費,惹來不少街坊上前凑熱鬧。

當有人上前查詢時,女子不斷做出拿錢手勢,又揮動手上嘅名牌手袋,以普通話大聲大嚷︰「你過來跟我說?把錢拿出來呀!」用生硬英語大喊:「Where is the cash!I only like cash , because my mom tells me my dad is going to die!」

隨著圍觀市民愈來愈多,有人揚言報警處理,女子聽到即刻「擸架生」沿西洋菜南街往油麻地方向走人,走到銀行中心對開更向街頭表演者熱舞一番,並擺低$50打賞錢,就往彌敦道離開。喺附近收賣iPhone的炒家透露,原來該女子喺疫情前已經出現喺銅鑼灣街頭賣身葬父,想不到3年後會再次喺旺角見到佢。
Kelly Chu
更多文章