KellyChu - 歎老北京早餐 李家超貼地行老胡同|Executive日記

行政長官李家超繼續喺北京拜訪中央部委同機構,不過就忙裏偷閒,昨日同同事一齊去食咗個醒神嘅老北京早餐,之後仲行咗老胡同菜市場;同時,保安局局長鄧炳強就同同事去咗網紅店歎新派咖啡,大家行程都非常豐富!
李家超喺社交網站Facebook發文,話為咗感謝香港駐北京辦事處同事嘅努力,等今次訪京活動順利進行,昨早專程同同事「去老胡同吃早點,吃一口糖油餅、豆腐腦,嚐一下老北京的味道。」又問網友:「大家還有甚麼北京美食推介嗎?」睇相就知,特首非常享受,笑容滿臉同駐京辦主任鄭偉源、政制及內地事務局局長曾國衞等人交流。佢之後仲不忘同早餐店職員打招呼,一如既往咁親民。食完早餐之後,特首又同事到訪附近老胡同,發現一個開咗十幾年嘅菜市場,前幾年進行咗升級改造,而家已經「舊貌換新顏」,「我也順道買了些草莓和大家分享,一起體驗胡同裏的市井生活!」李家超傍晚亦喺入住嘅洒店,同香港記者茶聚,大家一齊試北京傳統飲品豆汁,形容味道「可以」。

另一邊廂,一同訪京嘅鄧炳強就趁機探下派駐北京嘅紀律部隊同事,同事帶佢去一間百年老鞋店樓上嘅網紅咖啡店,齊歎地道美食同新派咖啡,局長驚歎:「傳統同潮流結合得天衣無縫,自己去真係唔識搵。」另外,小妹就估局長應該趁機喺樓下買咗對手工布鞋,因為貼文標籤寫住:「#內聯陞真係好着」。
Kelly Chu ■鄧炳強就去一間網紅咖啡店歎咖啡。
■鄧炳強就去一間網紅咖啡店歎咖啡。
更多文章