KellyChu - 曾接濟滯留山上者 山友界天使 大帽山連姐成功搬回舊舖|Executive日記

春天天氣涼快,正好去行山。小妹收到來自山界嘅好消息,經營大帽山茶水亭嘅連姐(江火連),喺上周六搬回舊舖,由於佢廣結善緣,好多行山友自告奮勇,幫手搬埋一份,重建茶水亭,等大家行山嘅時候都可以歇腳。

2020年連姐因投標失敗而離開經營咗25年嘅茶水亭,搬遷至距離舊舖200米嘅大帽山郊野公園遊客中心。當時連姐好唔開心,山界曾經為招標一事發起網上聯署,奈何最終未能中標。

連姐一直深受山友愛戴,皆因佢無私奉獻,其中以2016年大帽山結霜事件最為動人。當時寒潮來襲,不少市民為目睹結霜奇景而紛紛攀上大帽山,但未料氣溫驟降,加上救援困難,導致人潮滯留山中。連姐無間斷工作30、40小時,為滯留山上者提供熱食,連協助救援嘅警察和消防員亦接過連姐嘅熱水,相當感動。

連姐視茶水亭為家,每天清晨6時開舖,每星期工作7天,佢坦言︰「喜歡做一件事,就不會計較花多少時間。」喺山上也認識到許多志同道合朋友,其中周潤發(發哥)也是她的熟客。有山友贈送連姐一副對聯,「見到連姐笑呵呵,上得山多遇發哥」。
Kelly Chu ■連姐同發哥影相,羡慕死小妹!
■連姐同發哥影相,羡慕死小妹!
更多文章