KellyChu - 闊別10年再訪港 市民攀山遠望黃鴨|Executive日記

闊別10年,荷蘭藝術家霍夫曼(Florentijn Hofman)創作嘅巨型黃色「橡皮鴨」(Rubber Duck)又再返嚟香港,下月同大家正式見面前,日前先喺青衣附近「試水」,好多市民興致勃勃提早走去探佢。Kelly就發現,今次黃鴨唔單止多咗個「孖生」同伴,仲生高到18米,真係大個咗!

兩隻黃鴨前日喺青衣北部担杆山路船廠附近慢游「試水」,昨日就留喺船廠「休養」,唔少市民專程到船廠探呢位闊別十年嘅「老友」。但由於船廠屬私人地方,唔對外開放,大家只可以喺外面張望,不過就算淨見到黃鴨少許身軀,已經十分雀躍;部份市民就嘗試走上附近較高山路俯瞰,景觀更清晰,可以見到兩隻鴨嘅部份;亦有市民開汽車到場,知道船廠唔開放之後,無奈有啲失望離開。

不過大家唔使心急,兩隻黃鴨嚟緊會有一個海上公共藝術展覽「橡皮鴨二重暢」,詳情下月1日公佈,好快就同大家見面。Kelly就好清楚記得,2013年黃鴨初次嚟港嗰陣,身高16.5米嘅佢喺尖沙咀海港城一帶停泊咗50日,吸引大批市民到場打卡。期間仲發生小插曲,因為連接黃鴨同浮牀嘅繩索有損毁,主辦單位要洩氣修補,結果變作「片皮鴨」。
Kelly Chu
更多文章