KellyChu - 中國首位戴眼鏡太空人係「學霸」 桂海潮:科研搬上太空夢想成真|Executive日記

神舟十六號載人飛船今早9時31分升空,3名太空人裏面,戴眼鏡嘅桂海潮係嘅中國首位上太空嘅航天載荷專家,亦係第一位非現役軍人出身嘅太空人,主要負責太空科學實驗載荷嘅在軌操作。桂海潮原本係北京航空航天大學教授,去過加拿大留學,從細就係「學霸」,唔少雲南同鄉都話以佢為榮!另外,香港同澳門都有十幾人首次進入第四批載荷專家嘅複選,如果年底通過定選,就可以開始訓練喇!

36歲嘅桂海潮係今次任務擔任載荷專家,佢昨日嘅記者會就話:「以前『航天員』這三個字對我來說,既神聖又遙遠,我也曾經夢想着,有一天能把自己熱愛的科研工作搬到太空去。」沒諗到夢想成真!其實桂海潮閱歷豐富,係北京航空航天大學宇航學院航天飛行器技術系嘅教授,亦係為北航引進嘅「卓越百人、青年人才」之一。

桂教授喺北航攞到博士之後,2014至2017年就去咗加拿大約克大學同瑞爾森大學從事博士後研究,期間參與過複雜航天器姿態軌道一體化控制技術、小天體探測和航天器高精度運動技術等科研課題,而呢啲課題剛好同神舟16號在軌期間所執行的在軌科研任務好相似,所以係合適人選!
李家超喜聞港人進載荷專家複選

而來自雲南省保山市施甸縣嘅桂教授,從細就係「學霸」,有一齊長大嘅小學同學就笑住話:「他戴眼鏡是學習學的,我戴眼鏡是打遊戲打的。」

另外,特首李家超就對港澳有十幾人進入載荷專家複選表示祝賀,亦體現國家對本港科技界嘅高度重視。
Kelly Chu ■桂海潮是中國首位戴眼鏡上太空的航天員。
■桂海潮是中國首位戴眼鏡上太空的航天員。
更多文章