KellyChu - 立法會擺攤位宣傳器官捐贈 張宇人自嘲「無心肝」願捐「勁腎」|Executive日記

立法會昨日起喺地下大堂擺攤位宣傳器官捐贈,唔少議員到場支持,重新簽署確認捐贈。其中自由黨立法會議員張宇人昨早到場登記就好幽默咁話,雖然年紀大,「但係我個腎依然好勁」、「不過心同肝就唔好用喇,因為我係一個沒心肝嘅人。」

工聯會立法會議員鄧家彪就話,自己之前做過眼部手術,「我嘅眼可能捐唔到,但其他部位用得着就攞去!」工聯會嘅陳穎欣就講笑,如果鄧家彪嘅視網膜再捐,就係「三手貨」了。陳今次係首次登記,強調父母唔介意,社會亦愈嚟愈開明。

72歲嘅實政圓桌議員田北辰亦有登記,佢話自己好似「老爺車」,很多零件唔齊,但諮詢後發現問題唔大,所以首次登記。

醫務衞生局局長盧寵茂就話,醫學界以「鐵達尼號」形容等待器官捐贈嘅病人,佢哋徘徊生死邊緣,當局希望幫佢哋搵到「救生艇」。
Kelly Chu
更多文章