講是非|初九剃頭 - 鄧達智

二月八號,年初八,政府又推辣招;今次唔係針對買樓賣樓,而係另一波「快!狠!準」!

林鄭上一波「快、狠、準」似乎跟真正嘅「快!狠!準」有極大落差,能夠快到近幾日疫情幾何式遞增,真係又快又狠心,兼且對準晒抗疫抗到欲哭無淚、極度抗疫疲勞嘅香港人。

人哋係華人,我哋又係華人;既非清零標竿中內地、台灣、澳門,又未夠狠夠膽識與病毒共存嘅新加坡,幾頭唔到岸,幾邊面都不是人!未能通關與內地接軌,更無膽識跟隨西方思維膽正命平,以億人口染疫,以百萬計染疫人口死亡。特區政府思考自創抗疫方程式,成效與西方比較真箇大巫見小巫、簡直亮麗!但與內地比較⋯⋯唔好玩啦,林鄭都唔好意思去北京觀賞冬奧開幕,劣績可見一斑!

港人呢次真係大鑊,忽爾明白甚麼叫做「躺着也中槍!」深信大部份巿民都屬於聽教聽話,搏得之前幾乎三個月清零紀錄;我的西方親友聽見無不嘖嘖稱奇:點可能清零?香港人付出多少耐力及起碼程度上政策配合始得如此佳績?

只恨一江春水向東流,巿民耐心陪跑付諸流水,全因一意孤行官僚作風累死人!

香港高官曾經引以為傲,高喊:高薪養廉!

時移世易,移形換影:高薪養殘!

劉華加持,護港價值觀金句:「與時並進」。

似乎跟我們愈去愈遠,香港?

點止變咗好耐未聽過嗰隻「跛腳鴨」,簡直回去童年課本必讀「龜兔賽跑」隻自負兔!

苦無對策,高官厚祿諸君快狠準地推出害巿民、殘經濟、日益民不聊生的所謂對策:感染個案零星落索一眾劇場、戲院、美容院等等早已注定在針對的頭號對象,今次髮型屋、飛髮舖無一倖免,從今天二月十日年初十起直至二月二十四號,全數「清零」;零收入、生意清零嗰個零!從八號推出新措施,不少朋友臨臨聲風起雲湧都湧向理髮店,將三千煩惱絲能剪多短便多短,在下在昨天九號大清早起牀,八點半到達理髮店排第一籌,九點入店剃頭……
鄧達智
更多文章