鄧達智 - 肉酸丐幫|講是非

香港迎接近乎零條件通關,也迎來幾乎銷聲匿跡於香港整整三年的假和尚企街與丐幫。

莫輕視以上幾類行業,本來都係唱好香港類別,展示香港自由程度比不少國家或地區高得多;通關之後,北上深圳解凍因疫情凍結銀行户口,發現深圳街頭高水平乾淨企理。打造大灣區建設新形象,疫情前已大力清理深圳街頭丐幫及假和尚集團成員成績斐然,普通後巷風化阿姑同樣收皮,都一窩蜂擁去更自由嘅香港!

港人為此怨聲載道?晒氣!

鬼叫香港呢方面自由度高,巿民眼中當局放任幾乎零管制,上述肉酸界別從業員過了深圳河遍地開花。

疫情三年,少了飛機的天空特別藍,司機客氣的士容易搭,香港街道也少卻肉肉酸酸一身包辦18種名牌Logo打扮的「豪客」!

才開關,朋友慨歎維護特區作為大灣區獨特國際橋樑的形象,除咗高喊 Hello Hello Hello⋯⋯ 更應成立反假和尚、反丐幫、反企街法則,清潔香港抗拒肉酸!

雖然西方國家自由程度高強,包括:三藩市消費950蚊美元以下可食霸王餐、超巿買嘢拎咗就走唔使畀錢!過去乾淨企理多倫多、東京、紐約並一眾西方城市,近年周街露宿者充斥,以自由之名,鍾意邊度瞓、點樣瞓,政府當局無權過問!被打劫被搶手袋在浪漫巴黎閒過立秋無日無之,可愛的意大利、西班牙咪都係一模一樣!

照計展示高度自由,香港喊着Hello歡迎肉酸黨都來不及;無奈香港也需肩負愛國愛港Mission,跟隨習主席指示,將香港省個立立令,做好面對國際嘅橋頭堡,謹致特區各部門同事唱好香港,切忌手軟!
鄧達智
更多文章