Chok王心得|準備最好 打算最壞 - 洪禮賢

常言道,前事不忘,後事之師。就以剛周六賽期,潘頓較早前兩期才狂勝九W,來到這一天終於「大漲小回」,全日策九駒僅贏一W,假如「啱啱好」唔係頂埋最後一步,唯一頭馬更會被「霹靂狂龍」搶去,唔使捧蛋堅係好彩。

誠如賽前所言,潘頓於季內也曾有類似情況,還要不止一次,劇情都係頭兩期贏到嘭嘭聲,去到第三Round硬係退步,頭馬一場起,兩場止。所以,剛周末突然手緊,CHOK王事前事後也不會感到意外。

另一方面,撇開坐騎實力不談,潘頓於賽前一晚已隱隱散發「𤓓」味。事關之前一次賽期即二月九日谷戰,佢有八隻馬跑,隔晚居然有六件被捧成大熱,部分更是熱到兩倍以下,接戰當晚贏馬四場。但剛周六的沙田賽事隔晚賠率,潘頓九駒當中,只有四隻係大熱門,而且好幾匹馬賠率比個人預期偏好分。或許一切都是巧合,純粹個人亂諗,但無論如何,參與賽馬遊戲,本着最好準備、最壞打算的心態,點都襟玩啲。
洪禮賢
更多文章