Chok王心得|兩大高手 糖衣毒藥 - 洪禮賢

  昨日沙田日賽,儘管潘頓後上成為騎師王,但上半場無W到手,難免令人失望;莫雷拉更加失準,騎足十場,僅得一亞一季。尚記得賽前一晚,莫、潘二人共有八隻馬係大熱門,受到各方睇好,偏偏賽果唔係大眾所估計。但賽馬往往就是這樣的,眾人焦點或類似一加一等於二的橋段,通常都唔係經常發生。
  以事後眼光觀之,莫雷拉刑滿復出係一個「陷阱」。無可否認,昨日他胯下甚多惡馬,頭幾場便有「火鑽」、「西利哥」、「勝得出色」等駒,只可惜當中僅得一匹能夠躋身前三名,服未?
  另外,潘頓剛於周三大發神威,斬下四場頭馬,來到周日又有一堆餐士馬在手,例如「美活人生」、「風繼續吹」、「同舟共濟」、「東方飛影」等,最終一一贏唔到。好明顯上述二人這日成績與大眾期望有很大落差,撇開馬匹實力、際遇或發揮問題,有時贏唔到馬係無得強求。因此,事前不宜太理想化,先抱壞打算,反而係好事,好過輸完一隻又一隻熱門都唔知係咩原因。賭錢博錢,梗係避開佢兩個為妙。
洪禮賢
更多文章