洪禮賢 - 行街莫做 低頭族|Chok王心得

馬不停蹄,禮拜三又有九場谷草賽事,原本想寫馬,但因近日太多負面新聞,真的有感而發。CHOK王唔係想講國家大事,而係想講大家唔好喺街做低頭族,一定要一眼關七、耳聽八方。若果唔做好一個眉精眼企嘅路人,隨時飛來橫禍!試問邊有人會諗到,坐喺PP竟然生命受到威脅,畀人打到危殆!

另外,這是個人親身經歷,有必要分享,並以此為鑑!雖然我有六呎高,一樣會被賊人盯上!事緣喺某夜,自己一個行緊條長樓梯,該樓梯有兩邊Lane,當時我在左邊Lane下行,迎面有個人喺隔籬Lane往上行,基於個人習慣,我不時會回頭望,當時我見到那人轉到我那邊線(其實佢可以喺右邊線下行),亦步亦趨跟隨我,那一刻我決定停一停,結果該黑衣人也停步,並即刻企定扮玩手機,那一刻我見勢色唔對,於是立刻拔足狂奔,走出光猛大街,而我見唔到那黑衣人繼續向下行,肯定有景轟啦!我想,若果自己無回望,令該黑衣人打個突,可能佢已幾步埋我身,到時開大開細好難講!所以,喺街行,尤其夜麻麻,千祈要打醒十二分精神,久唔久回頭望,絕對唔會有錯。
洪禮賢
更多文章