古星輝 - 5G驅動綠色科技|乜都5G

天氣愈來愈反常,遠至歐美唔講,淨係喺香港,天文台喺上個月尾已經有7日錄得氣溫超過35°C,即係話今年已成為35°C或以上日數最多嘅一年!氣候變化嘅影響,真係逼在眉睫,幸好5G有辦法!

上星期香港電器及電子設備回收協會,喺會展舉行嘅「香港電腦通訊節2022」,開設咗「5G及綠色科技生活區」推廣創新綠色科技,我哋都大力支持,同大眾分享5G如何能減少碳排放同應對氣候變化。5G本身就係好多綠色技術項目嘅強大推手,有助實現環境嘅可持續發展。同大家分享其中兩個例子:

其中一例是有關車聯網(V2X)。車聯網係組成「綠色交通」嘅重要部份,提倡使用清潔或可再生能源,能優化交通流量,以及減低道路擠塞,同時減少溫室氣體如二氧化碳、甲烷和一氧化二氮等排放。

5G覆蓋廣泛,高速、低時延,是驅動車聯網嘅動力。當5G同人工智能和傳感器結合時,可加速開發具有可靠連接性嘅自動駕駛汽車項目。而隨住5G嘅精準度提升到新指標,由5G驅動嘅自動駕駛汽車,可透過使用車輛實時共享數據,並通過準確的路線圖提供更快捷的路線,以避開交通事故。
智能建築物助節省能源

其二是關於智能建築物解決方案。「智能建築物」係綠色科技嘅另一例子,為物業管理提供咗好多物聯網解決方案,能節省能源。

好似安裝感應器喺智能建築物內,可以監測光暗度、溫度同濕度,進行全天候監察。當系統偵測到原來每日五、六點開始日落,啲窗簾就會自動拉開,以及實時調節照明系統;而當溫度下降時,冷氣機又會自動調節,節省能源。

據悉,香港有部份政府部門同醫院,已經採用咗智能建築物解決方案,以自動調節溫度同控制照明,以達到節能效果。不久將來,相信有關應用應該更為普及。
和記電訊香港行政總裁
古星輝
更多文章