古星輝 - 5G緊貼新基建|乜都5G

上星期「將藍隧道」及「將軍澳跨灣連接路」(跨灣橋)通車,好多人特登去趁熱鬧。唔知大家喺新路段用地圖搵路、開Live時,有無留意該路段嘅5G網絡覆蓋?

外行人可能認為,有隧道、有橋,只要有人到嘅地方,就必然有流動網絡,甚至5G覆蓋;其實呢個「必然」係電訊商背後周密嘅部署同仔細嘅安排。

早喺將藍隧道及跨灣橋通車前,我哋嘅專業工程團隊已經喺附近安裝新流動通訊基站,同時調整現有基站嘅配置。喺大橋同隧道範圍,我哋重耕2100兆赫頻段頻譜,再配合3.5吉赫黃金頻段頻譜,發揮5G網絡嘅最大威力。
將藍隧道跨灣橋5G網絡順暢

工程團隊日以繼夜鋪建及優化網絡,反覆進行測試,務求於該路段提供全面嘅5G覆蓋,以應付該區龐大嘅通訊服務需求,等駕駛人士同乘客可盡享極速流暢的通訊體驗。

通車當日,同事又再入去實測5G網絡同新隧道。佢哋揸車由康城出發,沿路連接至5G網絡睇片,途經跨灣橋及藍田隧道,網絡全程暢通無阻!喺車上用Zoom、check email同睇片都一樣順暢!

5G流動網絡工程不但要做得快,亦要做得鉅細無遺。大家仲記唔記得半年前東鐵線過海段正式通車,我哋嘅5G網絡隨即接通紅磡、會展及金鐘站,當中包括行車管道、月台及車站大堂,為客戶提供無間斷嘅通訊服務。

5G網絡嘅發展同覆蓋,時刻緊貼城市發展及基建計劃。有賴工程團隊嘅努力,我哋先可以適時將網絡覆蓋伸延至各大新落成嘅交通基建設施及公共場所。

靜靜話你知,其實我哋已經幫緊連接九龍東西嘅中九龍幹線做緊5G流動網絡策劃,希望喺通車嘅時候,無遠弗屆嘅5G覆蓋隨即準備就緒!
和記電訊香港行政總裁
古星輝
更多文章