古星輝 - 5G翱翔天際不是夢|乜都5G

抗疫3年,去年底逐漸復常,身邊不少朋友都開始佢哋嘅報復式外遊大計。講到外遊,坐飛機時習慣將電話開去「飛航模式」,上唔到社交媒體又睇唔到片,呢段短至兩個鐘、長至十幾個鐘,堪稱與世隔絕嘅時間,大家都同意係過得最辛苦。

有啲人可能試過用航空公司提供嘅機內Wi-Fi,又或者空中數據漫遊服務,普遍用家報告都係話只適宜收發訊息,要睇串流影片的話就唔係太適合。遲吓就可能有唔同睇法,有消息話歐盟委員會有意開放飛機嘅5G網絡,令高速、大容量嘅服務喺天空上不再受限,飛機入面嘅乘客就可以用到更高速嘅5G數據服務,亦唔單止收發訊息,睇片、開會同工作都冇問題,亦有助令機師於旅程期間收到更多有關飛行資訊。
擬於飛機增微微基站

其實自從2008年起,歐盟已經開始批準歐盟境內嘅航班,可透過特定頻段使用流動通訊服務,今次宣佈喺歐盟航班內使用5G嘅消息,相信會對加速5G普及發展大有幫助。至於技術方面,飛機內要加入微微基站(picocell)嚟連接地面嘅5G基站或者衛星提供服務,喺5G技術嘅幫助下,速度表現預計會較以往更加理想。

呢個發展絕對可以理解,喺抗疫3年推出嘅5G服務,令我哋無論個人娛樂或者工作模式都進入新常態,現今走向復常,飛機都要與時並進,提升乘客體驗。

雖然暫時只限歐盟境內嘅航班,不過先例一開,估計其他地區都會不甘後人,喺飛機上面用5G再不是夢,令搭飛機不再與世隔絕,真正做到5G不離手,對即將要搭長途短途機嘅用戶來說,絕對值得期待。
和記電訊香港行政總裁
古星輝
更多文章