古星輝 - 外遊復常 數據用量超疫前|乜都5G

4、5月份比較多公眾假期,除復活節同剛過去嘅「五一」勞動節公眾假期外,月底又有佛誕長周末,下個月嘅端午節假期又可以自製9日長假,大家都蠢蠢欲動想出去外遊唞唞氣。

隨著全球於後疫情紛紛取消出入境要求,國際旅遊日漸復常,對我哋電訊商來講,真係天大嘅好消息!眾所周知,外遊服務一向係電訊商嘅主要收入來源之一,就我哋公司而言,就佔咗整體收入四分一。

喺啱啱過去嘅復活節長假,好開心見到抗疫措施解禁後,出入境人次有增無減。根據入境處資料,喺4月1日至4月10日期間,出入境人次超過658萬。至於剛過去嘅五一黃金周,根據入境處數字顯示,內地旅客入境超過56萬人次,整體較2019年低,但已經貼近2018嘅數字。出入境人次飈升,代表出遊或者到港旅遊人數增加,帶動外遊數據用量逐漸回升,令人喜出望外。
復活假期用量超2019

電訊商又點樣解讀呢個情況呢?我哋喺今年4日復活節假期嘅平均每日外遊服務收入及用量,就已經超過2019年同期,而4月仲有個別日子嘅增幅超過一成,顯示復常速度比預期快,十分令人鼓舞。

香港5G服務推出3年有多,最近唔少朋友開始關心外遊期間有冇得用5G,其實現時我哋電訊商提供5G外遊嘅國家及地區已經超過40個,當中大部份地區都係大家嘅旅遊熱點。

筆者早前去日本旅遊,電話已連接至5G網絡,不過用落冇香港嗰種爽快感覺,當刻覺得香港嘅5G網絡無論覆蓋同用戶體驗都做得好好。

各位有機會去旅行有類似體驗的話,唔好怪錯香港電訊商,因為外遊要視乎海外網絡,覆蓋同網速標準或有不同,亦非香港電訊商可以控制。
和記電訊香港執行董事及行政總裁
古星輝
更多文章