星購JETBUY - 【打掃下廚慳力慳位好幫手】廚電家電低至48折|星購JETBUY 生活新維度

係屋企做家務最緊要輕鬆,幫得手嘅家電必須慳時慳力慳位!只有手掌咁細嘅JNC納米蒸氣熨斗可以輕鬆收納之餘,比傳統熨斗輕,用嘅時候就無咁攰啦!佢以超細納米蒸氣穿透衣物纖維,瞬間撫平皺摺兼消毒除味。以往吸塵亦係好花氣力,而家有MEGIVO輕巧無線手提吸塵機就不廢力,輕巧迷你嘅設計,配上只有約500g重嘅人體力學手把,可以輕鬆移動亦容易存放。佢有HEPA高效塵埃分離技術同多款配件,包括2合1掃刷、地板吸頭、麈蟎吸頭、延長吸管等,無論係隙縫、天花、地毯都吸到!做完家務飲杯鮮榨果汁嘆吓就至正,輕巧兼無線設計嘅Smartech 3合1充電攪拌及榨汁機就夠晒方便,可以攪拌任何生果,加入碎冰亦得,厚皮水果如橙、西柚亦有專屬配件榨汁,細粒連皮嘅水果例如葡萄、藍莓、紅石榴等都有榨原汁嘅方法。鍾意飲咖啡就可以試吓有6研磨粗幼度嘅PO: Selected 手動磨豆機去準備咖啡。快啲掃QR Code去星購JETBUY網店睇下啦!
星購JETBUY
更多文章