星購JETBUY - 【秋冬keep住暖笠笠】潤肺燉檸檬、即沖濃湯低至7折|星購JETBUY 生活新維度

打工仔就算幾忙都要錫住自己身體,唔同季節都要調理吓,秋冬最緊要就係潤肺同補血祛寒!養生一族有唔同嘅產品幫你調理,陳皮冰糖燉檸檬可以化痰止咳、清熱潤肺,係經常捱夜人仕嘅恩物。黑糖檸檬薑就啱寒底人仕食用,補血祛寒,改善手腳冰冷等情況。容易上火人仕就可以試吓皇牌檸檬薑,用冰糖中和薑嘅辛性,減低上火及燥熱情況。仲有桑葚膏有助降脂健胃、補血補氣。以上都係100%香港製造,原材料燉足十二小時,係值得一試!有時想係公司飲吓熱湯暖吓身,就可以試吓即沖嘅優之源日本健康洋蔥湯同玉米濃湯,係選用日本產非基因改造嘅洋蔥同玉米,當中含有維生素同大量植物纖維,可促進腸胃蠕動,平時食唔夠菜就可以沖一包嚟飲!係屋企仲可以隨時自製豆漿、米糊、花茶、果汁、養生粥等營養飲品就正啦!Harrow 第三代養生豆漿機可以一機製成多款營養飲品,5個烹煮功能加上自動清洗功能超方便,而家仲送USB充電式電蚊拍!即去星購JETBUY網店睇吓啦!
星購JETBUY
更多文章