星購JETBUY - 為戶外活動做足準備 大熱產品低至29折|星購JETBUY 生活新維度

趁住天氣好梗係要去吓戶外活動,你嘅Body做好準備未?耐無做戶外活動不如係屋企訓練番啲基礎運動量先,避免運動容易拉傷抽筋,Andard迷你腳踏車就可以幫你在家輕鬆訓練!無論做咩運動配合埋多款Pro-fits日本超薄運動護具套就最好不過,保護身體唔同部份,想護腰、護膝、護手腕都有,加埋防禦力超高嘅Canuxi KN95魚嘴型立體口罩,透氣性高兼達至ASTM Level 3,內外都有全面防護。去得郊外就預咗多蚊蟲,帶住B.Duck驅蚊帶幫你趕走蚊蟲,佢超過180小時長效防蚊,具有防水功能,驅蚊效力不受汗水影響,仲適合水上活動時使用添!另外去郊遊係戶外嘆番啖靚茶解渴又解暑,係屋企浸泡定茶生緣嘅名茶茶葉帶出街,就可以隨時飲,茶生緣有多款中國名茶,綠茶、紅茶、烏龍茶、黑茶同白茶都有,明前龍井養顏解渴,人參烏龍有助消化同減肥,正山小種就可消除疲勞,仲有多款名茶總有一款啱你口味!買滿兩包茶葉仲送茶勺及茶夾,買滿3包再加送崖柏木茶墊,真係好抵,快啲去星購JETBUY網店睇吓啦!
星購JETBUY
更多文章