曾智華 - 夏天都有大油𩺬!|祿祿無窮

以前有句老話——不時不食。

發展到今天,好似有點out out地。可能因為培植技術提升,又可能科技進步,更可能因全球生態環境變化。總之,以前季節性食物,如今可能一年四季都有。
舉例,大油𩺬。呢種極肥美的野生海鱔科魚類,通常只在秋冬季才會被艇家釣到;但如今,竟然夏天有!
大油𩺬可遇不可求,平時躲在珊瑚岩礁的洞穴及隙縫。基於必定野生,所以肉質油潤。不過,此魚日間只隱身,晚上才出來活動。

基於大油𩺬非常好味,小弟早已關照兩位特別買手(皆酒家老闆),一有貨,立即通知,等我班齊為食鬼嚟歎。

一心以為秋天電話才會響。點知,上周「瑪寶鮮」老闆Andy(擅長搜羅野生海產)突然來電:「碌Sir,快來快來,剛入咗一條大油𩺬(見圖),只能養幾日!」

哎吔吔,慘情!點解?你知我知,防疫措施放寬後,大量為食鬼已安排咗N餐聚會,排到七月中,你突然叫我改,點改?

事實,又點會預期夏天都釣到大油𩺬咁神奇?唯有冇癮回應:「咁啦,下次一有貨,即火速通知,就算午餐歎都殺啦!」

事實,幾隻為食鬼老友,包括「老總B」、「國情盧」、「蕭公子」及「樓市昌」早早擺低錢,摩拳擦掌。總之,再有下條大油鎚出現,一於同佢死過!
曾智華
更多文章