曾智華 - 「惡頂」官邸|祿祿無窮

七月一日,政府大換班,一連串人事大調動,立即展開。另外,有一連串「嘢」都要郁,正是高官的官邸安排。

由殖民地時代開始,有冇官邸住,乃官員級數的重要顯示。一般公務員,升到咁上下,就可以入住「政府豪宅」,不少在半山區,間間二三千呎,真係爽死。因香港地價咁鬼貴,正常人,打十世工都未必買到太平山腳的單位。

故此,不少高級公務員,幾大都爭取住「政府豪宅」,歎歎只有極級富豪才可以享受到的環境。

不過,一啖砂糖一啖屎,到你退休時,大大鑊,必須由半山區撻返落草根市區,重回普通市民住的屋苑。由儉入奢易,但住慣半山三千呎,再「走入尋常百性家」,好冇癮㗎!

香港幾位頂級大官更勁,包括特首及三司,人人有殖民地傳承下來的優雅建築一座作官邸。

不過咁,並不是個個大官都想住入去。首先是稱督憲府的禮賓府(圖)。頂層權力,江湖個個知,自從中銀總部興建後,真係邊個住入去,邊個行衰運。小弟當年訪問風水大師蔡伯勵,佢都搖搖頭:「好惡搞!」

結果,衞奕信行山跌甩下巴兼被炒魷。尤德在任逝世。彭定康抵港即心臟病。過渡後,就算董建華唔住,都冇好日子過。之後的曾蔭權坐監、梁振英及林鄭……總之,唉的一聲啦!

李家超將會點,未知。風水界好有興趣睇也。
曾智華
更多文章