曾智華 - 曾超敬極品花膠|祿祿無窮

寫《頭條日報》專欄前,有「汝曾被警告」的事發生。話說,某老友語重心長提示:「碌Sir,寫《頭條》,唔好寫咁多高檔嘢呀,因大部份讀者皆草根階層呀!」

係真唔係真?冇調查,冇發言權!原來,不少中產及以上屋苑,全部有直接派送服務(包括小弟的大廈!)。專欄出街後,也有N咁多上晒岸老友顯示日日追睇!

另外,你知我知,刁鑽美食專家葉樹堃,也每周全版晒同石禮謙等唔正唔食一族去邊度歎,咁,即係,我乜都介紹得啦。

今次呢味就真正「富貴菜」嘞。

背景:有位上晒岸又非常好客老友,剛剛有大喜事,以佢性格,當然豪一豪。

選定灣仔鷹君中心「米仔」級數的「明閣」。一個月前已要求廚藝大師曾超敬嘔心瀝血度張頂級菜單,幾位老友聚一聚。

菜單傳來:太白醉香貴妃蚌、酒香海蜇醉鮑魚、拍青瓜陳年花雕醉鵝肝、魚子醬瑤柱清汁脆皮花膠(圖)、海皇冬瓜盅、無錫汁焗波士頓龍蝦球、雲耳唐芹魚湯浸菠菜苗、脆皮鹽香雞、薑葱叉燒撈粗麵、薑茶桃膠湯圓。

咁食法,當然翌日要全齋戒啦。不過,呢個美食陣容,再加美酒,再加老友,你話人生幾何?不過,我哋班友有來有往,一定拒絕一個人「威晒」。好,下次到我度去邊,誓令大家驚喜!

是晚味脆花膠好味道「起立敬禮坐下」!
曾智華
更多文章