曾智華 - 窒瓜霸車位者|祿祿無窮

任何事,都有正反意見,例如非法泊車被抄牌,正的意見就是——犯法就是犯法,鬼叫你亂泊!

但反的意見也有點「理」——執法要情理並重。香港政府濫發車牌,但就唔批足夠泊車位,即直接迫數十萬車主犯法!再者,如今抄牌,「狼過華秀隻狗」,清晨唔阻街也抄,簡直濫權製造民憤!

正正反反爭辯之中,有一項,黑白分明冇得爭辯,必須即抄兼重罰的,正是普通司機強霸傷殘人士車位。

地面印有傷殘人士標誌的殘疾人士專用車位,只供持有「傷殘人士泊車許可證」者用。但基於罰則不重,個別欠缺公德心健全司機,搏被罰,也大安旨意照泊傷殘位,將罰款當作泊車費。

點解班霸位司機冇有怕?簡單,第一,未必會被抄牌。第二,罰款太低,阻嚇力不足。

咁,點先至掂?易,令到個個濫泊者必被抄,無一倖免。反正如今通街「天眼」,一於凡有傷殘人士泊位地點,就「睇」住犯法者錄影,邊有得走?

第二,既然罰款太輕,立即加碼至三倍,霸一次傷殘位即罰過千,問你怕未?兼且,要好似不小心駕駛咁,重重扣分,扣到要再上駕駛課,重新學習遵守法例。

昨日路過土瓜灣一傷殘人士泊位,又被無良者霸咗。哈,唔知邊個咁幽默,在佢水撥夾咗張字條問:「你究竟係傷殘,定將會變傷殘?」
曾智華
更多文章