曾智華 - 唔住豪華官邸之因|祿祿無窮

早前,本欄出咗篇——「惡頂」官邸,引起不少人好奇追問。全因小弟早年訪問風水大師蔡伯勵,佢早指出中銀大廈建成後,禮賓府(前港督府)的風水好惡搞。結果,歷任港督及特首,皆出這樣那樣的問題。連董建華堅拒入住,寧願返自己屋企瞓,運程也「不能倖免」地差。

今番輪到超哥住,且看佢能否鎮得住。

政府頂級官員官邸,個個在山頂,最高幾個,更全部是歐洲式古老建築,件件古董,全屬無價寶。所以,「正常人」必定幾大都入去住下,感受高高在上的氣派與品味!何況,更有政府出埋錢大裝修?

不過,現實上,又非個個都想住㗎。眾所周知就是董建華。另一位,正是行將離任的律政司司長鄭若驊!

唔知乜原因。大家可記得佢二〇一九年在英國跌斷手?之後,被召到北京,回港後就不再住官邸了。點解,得佢自己才知。

結果, 當年十二月開始,律政司司長官邸,變為只作款待客人用。大大座山頂施勳道十號的古典豪宅,就此空置至今。(圖)

究竟,林定國又會否入住呢?

某日,與一前高官閒談,佢話:「碌Sir,其實唔係個個都喜歡住官邸㗎!因為,有種被人監視嘅感覺,絕不過癮!」

點解?因高官的司機、秘書、管家、廚師……全非自己請,咁,你點知佢哋可會另有「角色」?
曾智華
更多文章