曾智華 - 冷面笑匠|超哥|祿祿無窮

李家超由公佈競選特首開始,提供極多娛樂性給市民大眾,於是,火速在網上走紅,被封「政壇黎明」,即係「金句王」。

最具戲劇效果,是凡超哥講金句,絕非似其他「老政客」,處心積慮,諗過度過。

超哥呢,一睇就知乃由心而出,加上木口木面,於是,撞出豐富娛樂性。

超哥受警隊訓練,故此,極之擅長觀察人、事物。另一方面,由小官升至大官過程中,當然受過不少上司的氣,谷埋谷埋,近日在多個訪問中,滲吓出啲,滲吓又出啲。不過,唔知點解,由佢口中講出,只有喜劇效果而冇乜火藥味。

例如,佢早前話:「我並唔係一個口號式嘅行政長官!」

即係點?即係佢心目中,個別行政長官齋講口號而冇落實啦!大家諗到邊個或邊句呢?小弟即時腦中浮現:一、中國好、香港好、香港好、中國好;二、起錨!三、成熟一項推一項;四、官到無求膽自大!

超哥最新一句,更笑爆前朝官場高層嘴。因佢用幽默語氣,一針見血,為大家一洩怨憤。講咗乜?正是上周在有線電視訪問中話:「我並冇打算做十五個局長的角色!」

呢句,普通市民可能聽唔到佢話中有話,但所有曾在林鄭之下的高官,都聽到大大條「骨」,衝着以前特首而來。因佢自恃好打得,乜都要管乜都要理,搞到大部份下屬好冇癮也!
曾智華
更多文章