曾智華 - 林鄭去咗英國?|祿祿無窮

上周五「好好彩」中咗(中咗乜?你話呢?),不時要飲水。周日凌晨三點,又爬起牀飲。心思思睇睇手機。咦,過癮,「線人N」剛剛傳來:前著名記者黃XX社交平台報道——據了解,林鄭月娥及林兆波在英國倫敦機場現身。消息人士指,二人在Terminal 5登上Heathrow Express。消息人士又指,林兆波唔戴口罩,林鄭則戴上普通外科口罩,旁邊有懷疑保鑣。
  嘩……大消息!基於傳媒敏感度(即係八卦!),唔理乜鐘數,即時將訊息傳畀香港頂級「消息專家」,引證一下。

專家朝朝五點起牀去打golf,果然極速權威回應:「碌Sir,此乃廢話!昨晚剛在沙田《聲輝粵劇展演2022》見到林鄭,佢有分身術咩!」

一個就話「消息人士指出」、「據了解」。一個就實牙實齒見到林鄭月娥現身,大家同場。咁,你信邊個呢?

所以,做新聞,真係有啲危險。公信力要經年累月建立,但可能一兩單流料「據聞」已摧毁自己及機構形象。

人人都知「林鄭」仍非常「性感」(sexy),絕對有新聞價值。包括佢同家人關係、住喺邊、交幾錢租、有冇買樓(若有,幫襯邊個地產集團)、大量現金如何處置(買咗幾多部數鈔機)……

但是,不爭朝夕,都係先fact check穩陣!
曾智華
更多文章