曾智華 - 中招一次,收禮四次|祿祿無窮

正常人,一定喜歡收到禮物(行賄的除外! )。童年時,大家皆信有聖誕老人,信佢會聖誕夜偷偷四出送禮物。所以,小朋友個個睡前牀頭放大大隻聖誕襪,準備收禮物。

Those were the days!

成年後,當然冇咁「賴依芙」,但仍喜歡聖誕收到禮物。冇人送?自己送!家家戶戶都砌棵聖誕樹,樹下放滿禮物,製造氣氛。

事實,多年來,禮物我收唔少,全部親戚朋友送。但,最近,一生人第一次,收到「政府大禮物」,全部送上門O添。嘩!無微不至!

乜呢?當然不會無緣無故!正因小弟上周五早上,撩鼻做快測,弊!「兩條線」!喉嚨亦有點癢,再做多次,確認!

認識的朋友,不少沒有上報。我呢?老婆大人及仔女規定,冇得揀,報!

一報,嘩,多嘢做囉。

首先收「隔離令」,聲明你若果咁咁咁就犯法,一經定罪面臨罰款及監禁六個月(好驚驚!)。

然後,有專人上你家「送」化驗樣本袋,佢企門口等你做,再取走藥水瓶。

翌日,再有大禮送(見圖)。喂,聖誕老人都冇咁慷慨呀!數數先:脈搏血氧定量計、醫用外科口罩、傷風咳熱飲、連花清瘟膠囊、必理痛、撲熱息病藥、檢測工具、探熱計……專人送到上門。

晚上,再有禮物——電子手環。

中招一次,送禮四次,政府錫晒你!
曾智華
更多文章