曾智華 - 中毒老總鄭明仁開壇|祿祿無窮

香港傳媒業及文化之中,好多「癲佬」,當對一件事沉迷時,就會不眠不休,不理付出,誓要滿足心中的一團慾火!

剛逝世的倪匡,乃其中之一。八十年代認識佢,已驚覺,邊有人可以咁㗎。點呢?當佢沉迷一種嗜好時,絕對廢寢忘餐多多錢都使。總之,就是要——得到。例如貝殼,例如熱帶魚……甚至,例如……都係唔講嘞。

所以,凡倪匡喜歡上的,一定可以變專家,好難有人夠佢鍊。

另一個奇人,乃「收書奇人」鄭明仁,綽號「老總」,曾長期出任流行大報總編輯。此君言談豪邁,故又名「曹厚仁」(諧音呀!)。

仁哥嗜書如命,中晒毒,全港任何書局都有佢「腳毛」,凡書都買,不問價,買呀買,收呀收,多到貨倉裝唔落。

仁哥對舊書的熱情,非常得人驚。某日佢喜孜孜搵我,送上一本書:「肥碌,此乃你八八年著作,快啲簽個名!」

吓,真喎,書名《當代香港精英》,鄧蓮如做封面,早早絕版,咁都俾佢揾到,服!

仁哥珍藏數萬本書,包括武俠小說、三毫子小說、廟街文學、珍貴手稿、名字墨寶……

書展到,當然有佢份!今屆嘔心瀝血大作《香港文壇回味錄》面世,被邀七月二十五日上午十一點在S222開壇發佈兼分享。小弟當然第一時間仆去聆聽,你也可以上書展網頁免費登記㗎!
曾智華
更多文章