曾智華 - 《頭條日報》間接行善|祿祿無窮

未寫《頭條日報》前,真的,從不知道這份免費報紙有如此大的滲透力及威力。

簡單,一個月前,小弟在此推介前傳媒人「奮鬥J」入口的愛文芒,指其用牛奶做肥料,故果實有陣陣奶香。專欄見報當日朝早,勁誇張,「奮鬥J」手機爆炸,存貨火速冇清光!

另外,個半月前,也曾推介土瓜灣浙江街與馬頭圍道交界的「老上海」,家庭式細細間,來自上海的蘇大媽天天親手包新鮮水餃。

結果,佢個仔小蘇(老闆)回報:「碌Sir,好誇張,生客四方八面湧來,不少更聲稱由新界搭港鐵過嚟!(如今好方便,因有咗土瓜灣站) 真係幾夢幻下!」

小蘇覺得突然「天降橫財」,有點「受之有愧」,於是,決定將部份盈利捐出,回饋區內弱勢社群及長者。於是,就在上星期做咗一天免費派送活動,預先與母親蘇大媽包呀包,包大量水餃及雲吞,然後透過地區社工通知需要者到取。

上周傳來幾張相,一家大細出動包水餃、放湯、打包,再在小店門口逐一派發,不少街坊竟坐輪椅而來(見圖)。

「碌Sir,若果冇你推介,冇《頭條日報》報道我呢間蚊型店,點會有區外人知吖。如今,你幫我,我幫人,也是一個善心循環!拜託你通知頭條老編,代小弟及家母誠心致謝!」

寫本欄,全部順心順筆而出,根本冇任何其他前設動機。如今可間接行善,真係過癮!
曾智華
更多文章