曾智華 - 「餃里」靚素餃|祿祿無窮

只要肯拋磚,分分鐘引到玉!

早前介紹過土瓜灣「老上海」蘇大媽親手包餃。讀者得知我愛北京水餃後,紛紛報料。

試過幾間,有啲得有啲「未得」(希望日後得)。終於,撞到間由一對恩愛年輕小夫婦經營的「餃里」,相當得,可以延續小弟的「義助初創者起飛計劃」作推介!

店主名王師,本業設計師,基於太太喜歡食餃子,又愛做餃子,而小王也感到這個市場仍有非常大開發空間,遂毅然放下正職,年多前租下屯門一間小店開業。雄心勃勃,強調純手工煉成,百分百香港製造,希望日後能殺出一條「餃子血路」,奔向世界,將香港精神發揚光大!

有壯志而想沖天飛,哪個創業者不是如此?但你有冇料先?點先贏同業再衝出香港先?

王師都知,要靠傳統餃子,極難彈離老店跑出。故店內雖也有出售,但主打的,卻是老婆大人研發的十款素餃(見圖)。

包括芹菜、泡菜、韭菜、紫菜、咖喱椰菜、香茜、咖喱、椰菜、素菜及芝士粟。

屯門咁鬼遠,我當然不會大熱天時撲去,只問:「送貨?」答回:「當然送!」

「咁好!通通買,十款要齊!」好似好豪咁款,其實幾百蚊啫!

試完晒,值推介。大家睇睇喜歡否?
地址:屯門湖秀街2號悅湖山莊商場地下51號
電話:6199 5452/2861 2328
曾智華
更多文章