曾智華 - 一於瞓身買銀債|祿祿無窮

 喂喂,我話我咋,冇叫你照做啊!香港咁多投資叻仔叻女、少年股神、網上專家……全部「戰績輝煌」,小弟絕不敢教人。

只不過,見證今年個個有頭有面的真正股神級人馬,全部蝕到一仆一碌,故才自己提醒自己,千祈咪亂博,一於撳地游水,將所有閒錢瞓落銀債。起碼未來三年,年年坐收最少四厘或以上利息,晚晚可以大覺瞓,只諗收到的息用嚟玩乜矣。

歷史上從未見過似今年咁,個個專家全部輸到瞓街。金管局唔使講嘞,用晒最好的國際頂級基金經理,仍然上半年蒸發一千四百四十七億(港元,下同)。

多年來,一直俾人神咁拜的軟銀創辦人孫正義,又係蝕到喊,受「新科技股」(大陷阱!)拖累,上季狂蝕一千八百三十八億,真係眼光光似被迫灌豬肉湯,嚇到捧場客目瞪口呆。

股神巴菲特又如何?第二季真係仆到直,蝕五千二百億。

連股神都搞成咁,等而下之的「乜乜女股神」Cathie Wood,可思過半矣。

小弟二十年前已被某智者扑醒——記住,切勿成日掛住投資。因為,大部份時候,唔投資就是最佳投資,起碼立於不敗之地!

人,有錢就會身痕,既然唔投資會似有蟻咬 (我都有少少㗎!),咁,為策「棺材本」安全,一於下周全將閒錢瞓落銀債。然後,冬眠一年,睇睇個世界變成點先。
曾智華
更多文章