曾智華 - 請專家尊重專家|祿祿無窮

各位,以下為幾個專家名字:高永文、盧寵茂、袁國勇、許樹昌,以及何栢良。

正常香港人,若果你要睇骨科,揾邊個?當然係高永文。睇肝臟,揾邊個?當然係盧寵茂。咁若論微生物感染、病毒研究、傳染病學等等,你揾邊個?當然係袁國勇、許樹昌及何栢良。

個個醫生皆受過普通訓練,故每一科普通常識必定有,但若去到專家及權威層次,唔識就係唔識,唔好「扮識」!

如今,香港逼在眉睫,重中之重為對付疫情,制訂可為香港帶來最大利益的防疫政策,評估病毒走向及疫情發展,當然應信最權威的專家!

但如今,高永文頻頻走出來指手畫腳。係,香港有言論自由。不過,佢身為行政會議成員,一如葉劉淑儀早前跳出來講樓價,立即俾人柴台問:「係咪政府立場先?」

一個骨科醫生猛講防疫政策,小弟就私下聽到不少醫學界同業彈佢:「喂,你都唔係嗰皮,亂畀意見,對真正定政策嘅揸fit者及真正專家,擺明製造麻煩喎。想講,應私下同盧寵茂講。如今大大聲,係咪想令政府尷尬呢?」

我不認識高永文醫生。但絕對同意佢班行家睇法——做專家應懂得尊重專家,唔係你專業研究範疇,還是少句聲好。

其實,李家超都頭大㗎,你班行會成員輪流撲出嚟講非自己負責政策,嬲你唔知,話你唔好意思。有冇中間人勸下佢哋呢?
曾智華
更多文章