曾智華 - 世界盃|祿祿無窮

卡塔爾世界盃足球決戰,十一月舉行。不過,仍然谷唔起大戰氣氛。點解?因球迷及球員,皆「食滯」也。

回想半世紀前,全球球迷萬眾期待的,正是四年一屆的世界盃。所有球員,皆以有機會代表國家為榮,能夠出戰世界盃,絕對光宗耀祖。

不過,自從足球慢慢變職業,然後,成為賭博之後。有錢地方,當然有騙子!台前的,正是球員!你想佢場場發揮體育精神打真軍?真是一個白日夢。

再下去,頂級球賽及球員,全變搖錢樹,由地方足總到各大洲足協,再到國際足協,排隊搞聯賽、盃賽、洲際賽、冠軍賽……以致世界盃。球員打到殘,球迷睇到暈,不少場次,愈來愈假,資深球迷,一睇就知。

太多球賽要應付,球星不但厭戰,兼且,再不覺得代表國家隊有甚麼光榮可言。

終於,慢慢有球員揚言冇興趣打「太公波」,因冇乜錢揾外,一旦受傷,影響在地方賽尤其歐聯揾真銀機會。最近法國前鋒麥巴比就公然同法國足總唔妥了,呢類情況,以前絕少發生。

講到世界盃「打假波」,最明目張膽一段,為二○一四年決賽之戰,堂堂足球王國巴西竟可輸俾德國「七個一皮」(七比一)。場波假到出汁,但肯定不少參與者撈到盤滿缽滿矣。本來,代表國家出賽拼盡,乃愛國表現。如今,肯定不少球員已財迷心竅,反問:「愛國?乜嚟㗎 ?」
曾智華
更多文章