曾智華 - 冇官做即「發達」|祿祿無窮

英國政壇倒瀉籮蟹,誰會是下任首相,仍難說得準。

唯一肯定,邊個做都死!若「肥波」翻兜,笑死全世界。個幾月前先講到佢一文不值又冇誠信,保守黨發功踢佢下台。 如今,保守黨班友又轉軚捧番佢?有冇再兒嬉啲呀?

現任財相侯俊偉醒到飛起,睇見亂局,幾大唔落水,等佢爛鬥爛玩完再決定!

有個「秘密」大家未必知,在英國做財相,非常之值錢。並非在官場來的身價,而是……離開後的身價!

英美皆如是,政治江湖無人不知,做官時,除非貪污(博坐監咩,你睇睇南韓及內地?),否則,靠份糧,非常之奀,遠比新加坡及香港官員低。故此,生活絕難以奢華。不過,有晒官家提供生活配套,都非常OK。

不過,一離開官場,「發達」矣。個個美國總統及英國首相,皆有價!首先,出回憶錄爆料,先大賺一筆,從此生活無憂。更大「水塘」,是先在自己國內四圍演講(場場可以收十萬美元計!),然後,再以前總統前首相身份,周遊列國(尤其國仔),呢度噴下,嗰度噴下(口水),千萬金元手到拿來。

不單止總統首相,另一個官職,也發過豬頭,正是財相也。

英國前財相賈偉德(圖)剛剛做咗個閉門talk,兩小時,對住銀行大班,人少少,收咗三萬英鎊,肥過豬仔。點解可以咁?你話呢?
曾智華
更多文章